Segway tur i Stockholm.


Iphone 4S + Instagram

Segway tur i Stockholm - Riktigt roligt faktiskt, men lite läskigt! Körde ca 6 mil runt om i hela Stockholm! 
En lång tripp, som jag aldrig hade orkat gå eller cykla runt. Så det var riktigt skönt att bara kunna stå still och kunna glida fram! hehe. 
Tog ett par Geocacher när vi ändå var i farten, så nu har jag passerat 1000 st! :D 

Jag hade egentligen velat ha haft med mig min Systemkamera, men eftersom det var första gången jag åkte Segway, så var inte riktigt stabil på fötterna och det kunde blivit jobbigt om man ramlat med Kameran. ♥

Kommentarer
Izabelle

Åh tack! Alldeles riktigt, finspångs slott :)
Järnvägen ligger också i Finspång, i närheten av slottet!

Svar: Tänkte väl det ;D Min gamla hemstad faktiskt! :)
Ah, kom på vart du varit och fotat, där vid järnvägen, riktigt fint! :)
pgphoto.blogg.se



Blogg: http://beliciouss.blogg.se
2012-07-01 @ 14:09:29
Erika karanta

Hej, du måste vara min kusin! Du är väl Ullas barnbarn? Om det nu inte finns någon med samma namn som dog det vill säga :)

Svar: Hej, japp det är jag! :) Allt bra med dig?
pgphoto.blogg.se



Blogg: http://nattstad.se/erikakaranta
2012-07-02 @ 18:33:48




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback